PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+PC9jZW50ZXI+PC9kaXY+
УКР
УКР

Тренінг Андрія Куликова для харківських ЗМІ

0 - 0

22 березня у стінах інформаційної агенції «StatusQuo» відомий журналіст і телеведучий Андрій Куликов провів для харківських журналістів тренінг, на якому поділився досвідом виробництва теле- і радіоновин.

На майстер-клас до відомого ведучого прийшли не тільки харків’яни – всього понад 40 журналістів з різних медіа Харківської, Донецької та Луганської областей. За професійною звичкою слухачі вже були приготувались конспектувати кожне слово досвідченого медіа-експерта. Та опановувати тонкощі новинної журналістики їм вдалося на практиці.

Під керівництвом Куликова журналісти розробили приблизний випуск міських новин. Визначили, які сюжети важливіші та як правильно розставляти акценти. У процес народження новин був залучений кожен присутній.

Репортера ноги годують

– Репортер – лише гвинтик, але без нього машина новин миттєво розвалиться, – стверджує Андрій Куликов. – А головний секрет успіху в цій справі – навчитися правильно працювати з джерелами інформації та будувати командну роботу.

Куликов зазначив, що в українських ЗМІ не завжди правильно вибудовуються відносини між журналістом і редактором, журналістом і ведучим, журналістом і оператором. Часто немає взаємодії, необхідної для виробництва якісного продукту.

Особливо засмучує Андрія те, як на телебаченні недооцінюють роботу оператора. Саме через сприйняття її як вторинної створення сюжету відбувається за таким сценарієм: журналіст пише текст, а потім намагається знайти «картинку», якою можна цей текст проілюструвати.

– Чому в нас так відбувається? Тому що журналіст перебуває в творчому польоті, коли пише. Але журналістика мусить бути перш за все інформативною. А максимум інформації несе саме кадр.

У західноєвропейських ЗМІ, за словами Куликова, першочерговою є саме «картинка», яку повинен описати текст журналіста. Відеоряд сам по собі, без тексту, має давати уявлення про події. А от використання кадрів з мультфільмів, комедій, використання музичних творів у випусках ведучий не схвалює. Найбільш затребувані завжди будуть класичні новини.

Тренінг у Харкові

Більше, ніж журналістів, бояться тільки ДАІ

Чи справді журналістику варто називати четвертою владою? Куликов сумнівається: статус «містка між владою і соціумом» йому більше до вподоби.

– Мені не подобається, коли журналістику називають четвертою владою. Це означає, що нас зараховують до того, що не любить більшість людей. Більше журналістів бояться тільки співробітників ДАІ і податкової служби.

Втім, злякати звичайного українця, на думку Андрія, журналіст може не лише своїми судженнями, але й зовнішнім виглядом:

– Якщо ви хочете, щоб глядач вам довіряв, на вас не повинно бути дуже дорогого одягу, яскравих прикрас. Для чоловіків найкращим є класичний піджак і краватка. Для жінок теж бажаний класичний одяг і зібране волосся. І жодного хутра: воно виглядає в кадрі неохайно.

А в тому, що неодмінним складником професійності є особиста щирість, харківські журналісти переконалися завдяки дружній атмосфері, якою й запам’ятався їм тренінг від Андрія Куликова.

За матеріалом «StatusQuo».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

30.03.2012 16:38
0 - 0



Топ відео

    Поки що немає матеріалів ...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: